~1.Na forum obowiązuje "czyste" słownictwo.
~2.Prosimy o aktywność na forum ( min. ilość logowań - raz na miesiąc ) osoby nieaktywne przez miesiąc wcześniej nie powiadamiając o tym adminów zostaną usunięte z forum.
~3.Zakaz pobierania pieniędzy i przedmiotów bez ówczesnego powiadomienia starszyzny gildii.
~4.Zakaz spamowania na forum, floodowania, trollingu.
~5.Dostęp do poszczególnych tabów określony jest przez Guild Mastera bądź osoby upoważnione do tego. Prośba o udostępnienie tabu zostanie wstępnie rozpatrzona przez starszyznę gildii i osoba zostanie poinformowana o tym przez system wiadomości prywatnych w grze bądź na forum.
~6.Wymaga się od użytkowników forum aby podczas wypowiedzi na forum trzymali się głównego tematu. W wypadku tworzenia offtopic'ów na nieodpowiedniej przestrzeni forum użytkownikowi tworzącemu zostanie zwrócona uwaga, a przy powtarzającym się incydencie dostanie bana.
~7.Rasizm nie jest będzie tolerowany.
~8.Jeżeli jakiś gracz prosi o pomoc to każdy kto tylko jest w stanie stara mu się pomóc. W końcu po to jest gildia.
~9.Jeżeli posiadasz jakąś wartościową rzecz bądź rzecz ogólnie przydatną , to zanim sprzedasz ją w Auction Housie bądź innemu graczowi spoza gildii , pomyśl o swoich kolegach z gildii.
~10.Gm, admini oraz moderatorzy nie zawsze mają rację więc możesz odwołać się do ich słów.
Jeśli jednak nie masz racji i marnujesz czas administracji to zdaj sobie sprawę z restrykcji. Za częste bezsensowne działania mające na celu udowodnienie administracji swej błędnej nieistniejącej racji zostaną rozdawane bany - za całkiem darmo.
Offline